Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk

Kimine göre eğlence kimine göre işkence.

Aşk nedir sizce?

Yıllardır hakkında çok şey duymuşumdur. Hatta bu yazıya başlamadan önce arama motorlarına Aşk nedir diye sorguladım  ,okuduğum cevapların hepsi birbirinden farklı. Kimi tutku demiş, kimi sevdanın sonu …. kimi aç  karnına almış miğdesine dokunmuş kimi tok karnına almış kalbini yormuş.

Aşk kitaplarını kurcalamak istedim.

Kimi mevsimine   yaz aşkı, kimi sonsuzluğa bağlamış ,ömrümü veririm demiş. Kimi aşkını aramak için dağlara tırmanmış kimi beklenmedik yollarda kulaç açmış, adına hayat demiş..

Aşk filmleri seyrettim .

Cevabını bulana kadar gözyaşı döktüm. Her aşk filmi beni hüzünlendirdi. Mutlu sonla biten filmde ağlattı beni ,sonu ayrılık la bitende.

Duyduğum her melodinin her bestenin altında aşk var. Yaşanmış ,aşk yolunda yaşlanmış. İsyanda ,kederde sitemde bekleyen bekleten,kapıda köle olan özverili aşklar …. Şunu fark ettim aşk yasayan ayrı dertli hayatında, aşk diye çağıran  ama bir türlü aradığı aşkı bulamayan ayrı… Anladım ki asksızda olmaz aşkla da..…

Dedim ki bende  o zaman ;

Ne olursa olsun içinde aşk olsun…

Güneş GÖRGÜLÜ

 
Toplam blog
: 11
: 191
Kayıt tarihi
: 07.09.11
 
 

Üniversitenin psikoloji bölümünü okudum. Fakat mesleğim danışmalık. Uzun yıllardır şiir  kısa zam..