Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Aşk

Aşk
 

aşkımız bu ağaç kadar köklü olur inşallah


Onun adı aşktı bende. Çok sevdim seviyorum ve inşallah ta seveceğim. Tertemiz güzel bir sevgiydi bizimkisi ikimizde üniversite okuyan 20’lerinde yani hayatın başında iki genciz. Bir şeyler söylemesi erken diye düşünülen iki genç insan hayallerimiz var mutluluklarımız var. Paylaştığımız acı tatlı ve birbirinde güzel o kadar şey var ki. Ben onun aşkı ile büyüdüm her hecen gün büyüyüp olgunlaşıyorum.

Kalp sadece biyolojik olarak atmazmış hep aynı hız ile de atmazmış ben bunu onun kalbinde ve kendi kalbimde öğrendim. İnsanın kan bağı olmayan birini bu kadar çok sevebileceğini de o öğretti bana. Sizi seven insanın gözlerine iyi bakın size öyle güzel bakar ki sevgi dolu işte o an o gözlerdeki yansımanıza bakın hiç o kadar güzel görünemezsiniz. Bakışları bile mutluluk verir heyecan verir.

Hayaller kurarsın onunla bir gelecek hayali aslında peynir ekmek hayali bile kursan içinde o varsa o hayal bile güzel gelir insana. Yürüyüşüne, bakışına, duruşuna bile aşık olduğun adam. Kavga ederken inanılmaz inatçı biri. Bana öylesine değerli olduğumu hissettirir ki ya ben böyle miyim dediğim zamanlar olur. Kavgalarımızda bile bir kez olsun nereden tanıdım seni dedirtmedin bana sen de demedin teşekkürler ömrüm.

İnsanlar derler ya hani aşk yoktur diye aşk yoksa neden kalbim onu görünce böyle atıyor, elini tutunca heyecanlanıyorum hala alışmış olmam gerekmez miydi? Bazen onu izlerken bile gözlerimin mutluluktan dolduğu oluyor. Korkuyorum da bir yandan. Sanırım milletimizin genel özelliğini bende bünyemde fazlası ile barındırıyorum. Nazardan çok korkuyorum umarım nazar değmez bize aşkım.

Ben çok kıskancım kendi gözlerimden bile kıskanıyorum bu da sevginin bir parçasıymış diyorlar ama ben 1 sene olmasına rağmen buna alışamadım. Bazen kıskançlıklarımla burnundan getiriyorum senin iyi ki çekiyorsun beni.

Sen dinlemeyi ben anlatmayı seviyorum, sen mantıklı olansın ben duygusal yaklaşan. Sen daha romantiksin aslında yaptığın her şeyi beğeniyorum ama sanırım beğenilerimi dile getirmeye utanıyorum.

Uzun lafın kısası AŞKIM BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM bunu bir kerede burada söylemek istedim. Şu an seninle telefonda konuşmuyorum bana kızıyorsun merakta ediyorsun umarım beğenirsin ömrüm İYİKİ VARSIN…

Sizlere de tavsiyem sakın aşka kapılarınızı kapatmayın hangi yaşta olursanız olun güzel aşklar yaşayın karşınızdakine maddiyat, mantık ya da çıkar olarak bakmayın onlara kalbiniz ile bakın bir kadın aşk ile güzelleşir. Aşk bir erkeğe çok yakışır. Mutlu olalım hayat çok uzun değil onunla geçirdiğimiz her anın tadına varalım. Onunla edilen kavga bile çok değerli bunu unutmayalım….

 
Toplam blog
: 5
: 1400
Kayıt tarihi
: 03.03.14
 
 

Bir üniversite öğrencisiyim tabiri caizse kpss ales yds... v.b birçok sınavın maduruyum Bilgi..