Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk

Aşk
 

Aşk ne kadar sihirli bir ifade öyle değil mi? Aşkın olduğu her anda cesaret ve üretim var.Devinimin böylesine üst düzeyde yaşandığı bir an yok aslında.Olağan üstü bu duygudan neden uzaklaşır olduk bunu hiç düşündünüz mü?Toplumun dinamikleri mi dersiniz?Ben varım diyoruz her şeyden önce,ben yapabilirim,ben en başarılıyım,ben enim...Enlerin dünyasında aşkın yaşaması olası mıdır sizce?
 
Aşkın dünyasında biz olmanın getirdiği teklik var; seni düşünüyorum önemlisi seni hissediyorum.Hissetmekten ne zaman vazgeçtik acaba?Duyumsamanın tehlike kabul edildiği bir toplumda değişimin gücünün zayıf hatta imkansız olduğunu görmek mümkün.Tehlike çanları çalıyor adeta.Aşk yok, daha fazla dokunuş var.İnsanlar iletişim olarak daha çok imkana sahip ve belki de iletişimde iken daha yalnız.
 
Hayat matematiksel  kurallar dizisi midir? Matematik ve fizik hayattaki gerçeklerin ispatlanması için bir araç.Reel sonuçlar aşkın varlığının sınırını ölçemez.Aşk hayattır.Aşkın hayata bir önermesi yoktur.Hayat ise aşkı kategorize etmek ister; zamanını,oluşunu kurallara bağlar.Sonuç olarak aşk ve hayat arasındaki çelişkiyi çözmek bize kalıyor.Hayatın bize sunulmuş bir armağan olduğunun farkına vararak;ruhumuza eş olan aşkın da hayatın bir parçası olduğunu kabul ederek fakat aşkın kendi doğası içinde yalın,hesapsız yaşanması gereken bir duygu olduğunu unutmadan yaşamak gerekir.
 
Aşk öze yolculuktur.Aşkla başlar her şey.Aşkın içinde olduğu her şey heyecanlı ve devingen.Aşk dinamiktir.Sonsuz gibi yaşanan şu hayatta; en güzel nefes alma halidir AŞK...Aşk yanılsamayı affetmez,gerçekliğinden doğan aşkta pişmanlığın yeri yoktur…
 
Toplam blog
: 42
: 263
Kayıt tarihi
: 29.09.14
 
 

Eczacılık mesleğimin yanında Edebiyatın da olmasını istedim çünkü çok sevdim. Yazma eylemi; hayalle..