Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk

Aşk..

Aşk..

Aşk..

Böyle sesleniyor yüreğim aklıma.

İnsanlara, hayvanlara, çiçeklere tüm kainata aşık ol.

Yaradanın insanlığa vermiş olduğu en güzel mükafatlardan biridir aşk. Kusurları, hataları asla görmez gözlerin. Sıkıştırır seni köşelere

hislerin, gerçekleri görebilmen için ama, heyhat! Sen aklını susturdukça,

O daha fazla feryat eder.

Bir de hiç aşık olamayanlar vardır.Pembe bulutların üzerinde gezmek istedikçe; ayağı sıkı sıkı yere basanlar.Olsunlar mı? Olmasınlar mı?

derseniz; ben “aşk olsunlar, aşık olsunlar” derim.Aşkın önünde eğilen

biri olarak.

Aşkı ve yaşamayı pek bi severdim , ben cocukça, sevimli, delidolu

hallerimle aşıkken; sonra saçlarıma aklar düştükçe, yakıştıramaz

oldum kendime aşkın elbisesini , ve çözemem neden aşk bir nisan

yağmuru gibi çok çabuk gelir geçerken, unutturmaz kendini, sızısı

dinmeyen yaralarla.

Aşk; duygudur; Dokunamazsın, koklayamazsın, görmek istesen

görünmez.Bazen, bir sözde, bazen bir şiirde, bazen bir çiçekte,

bazen de bir sevgilinin gözlerinde yaşanır.

Unutmadım yaşadığım aşkı.Hep söylediğim gibi;

Benim için “Aşk” dünyanın en güzel iki duygusundan biri”


Sertap YAR

29.08.2007

 
Toplam blog
: 62
: 554
Kayıt tarihi
: 11.08.07
 
 

05.09.1969 İstanbul doğumluyum. Halkla İlişkiler mezunuyum. Evliyim. 19 yaşında Cemre adında bir ..