Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşka çağıran bahar

Aşka çağıran bahar
 

Şimdi aşkın tam vakti...


Bahar geldi niye geldi, zamansız, amansız

Şimdi acıyla ördüğüm bütün duvarları

Yıkıp sokağa çıkmalıyım

Bahar aşka çağırıyor

Bilmesem de düz yolda yürümenin anlamını

Dönmeliyim özüme sözüme

Vurmalıyım kendimi sokaklara

Yeni bir aşk bulmalıyım

Rüzgar gökyüzü ile birlik olup

Kurar şimdi mavi aşk düşleri

Bulayıp kendimi göğün mavisine

Düşmeliyim peşine aşk düşlerinin

Kalktım

Suladım bütün küskün çiçekleri

Garip ömrüm düş görüyor

Kanatlanıp uçuyorum aşka

Gözlerimden kaçar uykular

Bana yar olmayan minik aklım

Alıp götürür beni

Kim bilir hangi aşk yağmurlarına

Bahar geldi tap taze duygularla

Anladım bahar geldi, aşk mevsimi

Açtım kilitli yürek kapılarımı

Daldım bahara, yeni bir aşk için

Hoş geldin bahar

Ey aşk sen de gelince

Kapıya üç kez vur

Tık tık tık…

……………………………………………………………….

İSTANBUL İÇİN

Nisan

İmkansız şey
Şiir yazmak,
Aşıksan eğer;
Ve yazmamak,
Aylardan nisansa.

Arzular ve Hâtıralar

Arzular başka şey,
Hâtıralar başka.
Güneşi görmeyen şehirde,
Söyle, nasıl yaşanır?

Böcekler

Düşünme,
Arzu et sade!
Bak, böcekler de öyle yapıyor.

Dâvet

Bekliyorum
Öyle bir havada gel ki,
Vazgeçmek mümkün olmasın.

....Orhan Veli Kanık........

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..