Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşka dair

Biz aynı trende farklı vagonlarda
yolculuk ediyoruz.
Farklı yanlızlıklara
yol alıyoruz...
Sen ve ben
farklı coşkular yaşıyoruz....
Farklı fırtınalar,
farklı istasyonlar arıyoruz...
Sende coşkularda bende acılarda yanlızız...
Sen ve ben aynı gökyüzünde
farklı yağmurlarda ıslanıyoruz...
Farklı acıların göz yaşlarını saklıyoruz...
Sen bana ben sana yakın değiliz...
Dost bile değiliz... Kıskanamıyoruz bile birbirimizi...
Arkadaşta olamadık...
Aynı trende yolculuk ediyoruz...
Farklı vagonlarda farklı yolculukkardayız...
Kompartmanlar bile aynı vagonda değil...

Sen ve ben aynı ormanda farklı ağaçlarız...
Farklı meyvelere gebe...
Tükeniyor aşklarımız ve hayatlarımız...
Sen ve ben ancak dönüş yolunda karşılaşacağız...
yağmurdan ıslanmış gökyüzümüz ve acılarımız ortak...
Tren aynı vagon aynı...
Yanlızlık yitiklik olacak ve kaybedenler gibi saklamadan göz yaşlarımızı
birer ikişer kurtulacağız anılardan sen ve ben...
Yeni bir aşka bilet alacağız... İkinci baharında hayatımızın...

Seni sevmek için bekliyor olacağım...
Yanlızlıklarımda....
 
Toplam blog
: 7
: 421
Kayıt tarihi
: 13.05.09
 
 

Ardini IŞIK, 37 Yaşındayım, Uludağ Üniversitesi İİBF Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunuyum.Bekarım..