Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşka Dil Aşka

Aşka Dil Aşka
 

Yağmurun gözyaşlarıdır kapımı çalan camımı tıklatıp kaçan..
Yağmurun gözyaşlarıdır hepsi adam hepsi çocuk
Kalbinin atışını hissediyorum- görüyorsun
Aşka hasta aşka inat aşka tomruk aşka koşan her dize
Kimi sabırsız çıkıyor merdivenleri
Kimi iniyor boynu bükük boyumun ölçüsünü aldım dercesine
Ama yoksullar ama yoksul

Yağmurun gözyaşlarıdır köprünün altından akan billûr gibi
Yağmurun gözyaşlarıdır hepsi kadın hepsi çocuk
Aşka bakan aşka yanan aşka hasret aşka savruk her dize
Dudaklarının titreyişini görüyorum -biliyorsun
Kimi tırmanıyor ince yeşil bir dala umutla
Kimi kesiyor bir karakavağı boş vermiş sağa sola
Ama yoksullar ama yoksul

Yağmurun gözyaşlarıdır şefkatsiz saran küllerde ateşli
Yağmurun gözyaşlarıdır hepsi ruhlu hepsi ruhsuz
Ellerinin soğukluğunu biliyorum - dokunuyorsun
Aşka dil aşka perva aşka güç aşka yabancı her dize
Anlaşılamamaktan yorgun yine huysuz
Ey gidi koca balkanlar göçüp gidiyor
Ama yoksullar ama yoksul

Yağmurun gözyaşlarıdır yeni doğan masumlar
Yağmurun bereketi ardından açan güneş
Gamzendeki gülü okşamak istiyorum
Sadece sevmek sevilmek öyle güzel
Canlandırır insanı taze gülüşler

Oyun bitmedi bitmez
Silme başkarakterler
Açılsın perde
Gerçekten aşkla

Bi hikâyedir anlatılır, ömür;
De Hüsn-ü kuruntu
San Hüd dağı gibi şişmekte
Hatır belâsı kardeş söze bağlılık
Her şeye rağmen inan yeniden
Dirilmek dirilmek çok güzelllll.

Nil Alaz

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..