Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşka düşen incinmez...

Aşık olmuşsam eğer.,

Söylerim aslanlar gibi

Ayrılığın acısından da utanmam,

Birini gözüm kapalı sevmekten de!

Hayatıma giren herkese

Bir teşekkür gönderirim içimden,

Bazıları hiç duymasada.

Onlar olmasa ben

Şimdi ben değildim.

Aşka düşmesem,

aşkla yanmasam,

aşkla yeniden vücut bulmasam,

kim bilir ne haldeydim?

Aşka düşmek incitmez,

gururunu kırmaz,

düşürmez bir yüreği.

Doya doya sevin siz;

sevmeyi öğrenmemiş bir gönüldür

en beteri...

Yine yaşıyorum

Haykırıyorum Asuman'a..

İşte seviyorum üleeyn !..

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..