Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '16

 
Kategori
Söyleşi
 

Aşka Geldik ile Ankara’nın Bağları’na kardeş getirdim!

Aşka Geldik ile Ankara’nın Bağları’na kardeş getirdim!
 

Niran Ünsal'a Katılmıyorum.


  • Merhaba Faruk bey nasılsınız? Yeni projeniz hayırlı olsun, 4 yıl neden beklediniz?

Merhabalar, 4 yıl beklememin sebebi doğru şarkıyı yakalamak için uğraşmamdı. Bir çok şarkı demosu denedim, ama hiçbiri Aşka Geldik kadar içime sinmedi. Tiyatro çalışmalarım da yoğun gittiği için 4 yıl sonra müzikseverlerle tekrar buluşabildim.

  • Aşka Geldik adlı projenin oluşum süreci nasıl oldu, kimlerle çalıştınız ve tek şarkı çıkarmanın sebebi albüm satışlarının düşük olması mı, yoksa maddi sıkıntılar mı?

Aşka Geldik aslında bir film projesinin sountrack şarkısı. Fakat şarkı o kadar enerjik çıktı ki DMC firmasıyla bunu single olarak çıkarmaya karar verdik. Söz ve müziği bana ait, düzenlemesi Serkan Balkan, remixi Dj Eyüp Gündüz tarafından yapılmıştır.

https://www.youtube.com/watch?v=pBh09em4hsM

  • Projenin devamı gelecek mi?

Her şarkı benim için yeniden bir başlangıç. Yani müzik piyasasında bu şarkı ile yine yolun başındayım. Yeni projeler tabii ki gelecek. Önümüzdeki günlerde bir düet projesiyle müzikseverlere tekrar ‘merhaba’ diyeceğiz.

  • Aşka Geldik şarkısının Faruk K kariyerine katkısı olur mu? Bu çalışmanın öncekilerden farkı nedir?

Tabii ki olur. Çok kısa bir zaman içerisinde 2.500.000 tıklandı. Yeni dinleyicilerle tanışmak bu şarkının kariyer açısından olumlu gelişmelere sebebiyet vereceğine hissettirdi. Bu çalışma bir öncekilerden bambaşka çünkü Faruk K’nın eski şarkılarına göre ters köşe bir şarkı. Alışılmışın dışında, popun otantik Anadolu ezgileriyle ortaya çıkan farklı bir ritim, farklı bir melodi.

  • Popüler müzik yapmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir, müzikten para kazandınız mı?

Popüler müziğin avantajı; para kazandırması. Dezavantajı ise; kazandığınız parayı tekrar yeni bir işe harcatması. ‘Müzikten para kazandınız mı?’ sorusunun cevabı ise; paradan çok dostlar kazandım.

  • Müzik piyasası magazin camiası ile eş değerde, bunu neye bağlıyorsunuz? 2000'lerden sonra sanatçı unvanı verebileceğimiz kimse var mi?

Müzik ve magazin daima eğlence unsuru. Bu yüzden AŞKA GELDİK parçası ile ANKARANIN BAĞLARI’NA kardeş getirdim. Benim için şarkıları yazıp besteleyen, yani üreten kişi daima sanatçıdır. 2000 yılından bu yana kim üretiyorsa, hepsini sanatçı olarak kabul edebiliriz.

  • Yorumculuk dışında bestelere de imza atıyorsunuz, şarklarınızı kimler okudu? Beste almaya gelip de kapıdan çevirdiğiniz kimse oldu mu?

Şarkılarımı Demet Akalın, Zeynep Dizdar, Soner Arıca, Pınar Aylin, Zeynep Mansur ve Zeynep Türkeş vb. yorumcular ortalama 100’dem  fazla şarkımı seslendirdi. Beste isteyen birisini hiçbir zaman kapıdan çevirmedim.

  • Sektörde ahlaksız teklif aldınız mı?

Hayır.

  • Niran Ünsal ''erotik klipler yasaklansın'' istedi, Niran'a katılıyor musunuz?

Katılmıyorum.

  • Megastar Tarkan'ı da evlendirdik, Faruk K'dan flaş bir kararla evlenme haberi gelir mi?

Evlilik kısmet işi, neden olmasın?

  • Piyasada en büyük pişmanlığınız nedir? Ekmeğinizle oynayan kimse oldu mu ve en zor zamanınızda yanınızda kim olur?

Herhangi bir pişmanlığım yok. Ekmeğimle oynayanlar varsa Allah sevgiyle ıslah etsin. En zor zamanımda da yanımda ailem oldu.

  • Müzik yarışmalarının sanata katkıda bulunduğunu düşünüyor musunuz?

Asla ve asla katkıda bulunulmuyor. Bu yüzden birçok genç yarışmalarda kullanılıyor.

  • Sektöre yeni adım atan arkadaşlara öneriniz nedir?

Çok isteyip çok çalışırlarsa mutlaka istedikleri hedeflere ulaşacaklardır.

  • Hayranlarınıza iletmek istedikleriniz?

Onlar benim için çok değerli ve çok kıymetli. Öncelikle şarkılarım onların duyguları ve hikayelerinden oluşuyor. Beni bu duygularla besledikleri için hepsine sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum, hepsini çok seviyorum. 

https://www.facebook.com/faruk.ka1?ref=br_rs

https://www.instagram.com/farukkcomtr/

https://twitter.com/Farukkcomtr

 

MURAT  FIRAT

 

 

 
Toplam blog
: 123
: 657
Kayıt tarihi
: 16.06.16
 
 

İletişim fakültesi öğrencisi ..