Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşka inan

Aşka inan
 

gül


Masumca bekleyen seni. 

Mutluluğu yıllarca hak eden seni.. 

Utangaç halini sevdim.. 

Kırılan umutlarının yeşermesini 

Kırılan kalbinin tamirini 

Cıvıl cıvıl olan gülümsemeni 

Hüzünlü bakışlarını 

Sessizliğini.. 

Ben seni sevdim.. 

Evet aşkım.. 

Dün sadece sana doğdu güneş.. 

Gün senin oldu o gün ışığında.. 

Sadece ikimiz gördük güneşi başkalaşmış 

Karanlığını aydınlatan güneşi.. 

Hüzünlerini geride bırakan güneşi.. 

Ellerimiz bir olmasada.. 

Aynı yerde olmasakta.. 

O anı berebar yaşadık gözyaşlarımızda.. 

Her şey geride kalsın bu doğuşla,  

Acıların, hayal kırıklıkların.. 

Bu güneş kurutsun artık 

Herkesin kabuslarını.. 

Toz pembe olsun artık,  

Rüyalar, hayalller.. 

Bu doğuş aşka doğsun herkese.. 

Ver elini aşka.. 

Sil gözlerindeki yaşı.. 

Öylece ver elini aşka.. 

Arkada bırak her şeyini.. 

Oku bu şiirini.. 

Bu şiir benden sana.. 

Okudukça hatırla.. 

Toprak Sari 

AŞKLA..AŞKTA KALIN 

 

Ben seni sevdim.. 

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..