Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşka tutsak

Aşka tutsak
 

Şiirleri bana Türk Sanat Müziğini çağrıştırıyor. İçinde aşk var hüzün var ayrılık var ama, “işine gelirse, defol git, çek git” tarzında değil. Aşka sevgiye saygılı, tutsak... Huzur veriyor...

Sitem dolu ilk şirinde bakın ne demiş;

... sensin güzellerin piri
sana yazdım bu şiiri
bakışlarının sihiri
şu aklımı çelip gider...

Eski aşklarının muhasebesini yapmış... Kaderini sorgulamış...

... alnıma yazılmış bir kötü yazı
kaldırdım dolaba o dertli sazı
boşuna çekmişim ben bunca nazı
kısmetim mi bu kadardı kim bilir...

Hatıralara tutunmuş zaman zaman...

... bir gece rüyamda görmüştüm seni
giymiştin desenli mor elbiseni
pembe gül gibiydi yüzünün teni
senden kalan kordu içimde yanan...

Böylesine büyük aşkların varlığı insanı şaşırtıyor. Alışmışız Romo-Juliet, Kerem ile Aslı’ya... Efsanevi aşklarla avunup duruyoruz... Gerçek aşklar karaborsa...

... yaktı seni bu sevda
çık gurbete gez dağ dağ
et artık ona veda
aşka son verip gönül...

:) Sözlere bakar mısınız inanılmaz güzel...

... ayrılık hazandır vuslatsa bahar
aşkımız sürmeli ta haşre kadar
avutamasa da beni anılar
katlanırım sana kavuşacaksam...

Kerkük şiirleri var hepsi de hüzünlü...

... CONİ çevirdi bir dümen
dertler oldu tümen tümen
yandı yine garip TÜRKMEN
Kerkük ağlar ben ağlarım...

Sevdiği kadına serenad bile yapmış...

... kapının önünden geçerken seni
dün akşam balkonda gördüm güzelim
seyrettim uzaktan dalgın çehreni
diyemedim sana parkta gezelim...

Bu güzel şiirlerin sahibi Sayın yazarım Fahri ERSAVAŞ... Daha fazlasını okumak için işte adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1768956&rn=4R

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..