Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '19

 
Kategori
Deneme
 

Aşka Yol Alırken

Bugünlerde bulutlara baktığımda onlardaki sonsuz tılsımları hissedebiliyorum. Bulutlar cennetin kalbinden gelir ve hepsinde ayrı bir hayat saklıdır.

Seni yüreğimde duyuyorum sevgili. Senin o büyülü aşkının rüzgarı benim yüreğimin kapılarını açtı. Ve beni Sonsuz Aşk Bilmece'sinin içine sürükledi.

Sonsuz Aşk'a yol almak nasıl bir duyguydu? Gözlerindeki derin okyanusta kaybolduğumda işte tam da o anda ruhumu kaplayan bu duyguydu. Mavi cennetin kalbindeki renkti ve gözlerin sanki bu dünyadan değildi. Her bakışında kalbim hece hece sonsuzluğun limanında küçük bir sandalda dolunayın kulağına şarkılar fısıldıyordu.

Sen sonsuzluğun ışığından yapılmış mavi bir gölge ruhtun sevgili. Ruhunun kanatları kalbime değmişti bir kere. Artık istesem de seni tanımamış,ışığından büyülenmemiş gibi yaşayamazdım. 

 

 
Toplam blog
: 32
: 210
Kayıt tarihi
: 08.09.19
 
 

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik mezunuyum.İlgi alanlarım kişi..