Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşkcılık Oyunu

Aşkcılık Oyunu
 

Aşkcılık Oyunu


Kandırma beni
Ne söylediğini bilmediğin gözlerinde
Masalları seversin sen rüyalardan çok

Dudaklarının kıvrımlarında gizlenen aşkı
Gözlerinde tamamlarken
Aşk mı aşkcılık mı
oyunu oynarsın
Turanj bereli güneşle ?
Bana her bakışta ya sobe
Ya elin bende
Elim sende

Çelik çömlek patladı
Süzgün gözlerinde bana bakarken
Nehrin ismi hangi renkte
Ya da hangi isim hangi renk ?
İSTOP derken
Filler de mi
Turuncu Nergizin gözlerinde?
Ben aşkcılık oynuyorum seninle
Haberin yok
Masallar yazıyorum hep
Rüya görmekten çok

Ben küçükken isimlerin rengi olduğunu sanırdım
Turuncu renk isimleri çok severdim
Ben küçükken Turuncuydu filler
Aşkcılık oyununu o zaman öğrendiler

Birdirbir oynuyor bahar ve sonbahar
Kışı yazı atlayıp aşkcılık oynuyorlar
Bahar benim
Sonbahar senin
Ben biliyorum
Sen bilmiyorsun
Sen rüyalardan çok masalları seviyorsun
Ben masallar yazıyorum hep
Turuncu renkten
Çok

Şuracıkta biten çiçek nereden bilecek
Kıvrık kirpiklerinde kalışlarımı
Aşkcılık oynayışımı
Adın Turuncu renkte de senin
Şuracıktaki çiçek turuncu
kalbim
O bilmiyor
Ben biliyorum
Sen bilmiyorsun

“Ben çocukken isimlerin rengi olduğunu sanırdım
Turuncu renk isimleri çok severdim”

deniz güneş

 
Toplam blog
: 58
: 352
Kayıt tarihi
: 11.07.09
 
 

04/07/1968 Gaziantep doğumluyum. İstanbulda yaşıyorum. İstanbul aşığıyım. Şiir yazmakla uğraşıyorum...