Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Asker ocağına bir yiğit gönderiyoruz...

Asker ocağına bir yiğit gönderiyoruz...
 

Askere uğurlayacağız iki gün sonra. Herkes birşeyler söylüyor. Kına yakalım, eğlence yapalım, yolcu edelim....''Kimseyi istemem, ben kendim giderim'' dedi . Zaten çocukluğundan beri sevmez böyle şeyleri abartılı bulur.

''Korkuyor musun '' dedim geçen gün şakayla karışık laf arasında. O kadar alaycı gülümsedi ki...'' Neden korkacağım ki ? '' dedi.

Alt kattaki komşu gelmiş geçen akşam. Sohbet ediyorlardı ben işten geldiğimde. Şehitlerden, gazilerden, kaçırılan askerlerden, dağda yalnız kalan gencecik ana kuzularından bahsediyorlardı. İki gün sonra askere gidecek çocuğun yanında bunları mı konuşuyorsunuz diye kızdım. Hepsi sustular.

''Keşke benide alsalar ne güzel askere gidiyorsun'' diyorum... Her akşam soruyorum ''Belli oldu mu yerin? Hadi bakalım hayırlısıyla git gel inşaallah.''

Küçükken düz duvara tırmanırdı. Orada da dağlara tırmanırsın diyorum. Herşeyin kendi istediği gibi olmasını ister. Bakalım orada kim nazınla oynayacak diyorum. Gönlüm şen çocuklar gibi. Üzerine titrediğimiz biricik kardeşim askere gidiyor.

Çocukken kavga etse, bir yeri incinse ağlayarak önce benim yanıma gelirdi. Koskocaman adam oldu... Yine bir yeri incinse dünyayı ters çevirecek kadar güçlü hissediyorum kendimi.

Gönlüm çocuklar gibi şen... Asker uğurlayacağız...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..