Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Asker

Asker
 

Vatan hainlerinin kökünü kazıyacak, koltuk sevdasında olmayan yüreği vatan için, Türkiye için atan, bir LİDER istiyorum…

Hala kimden emir bekleniyor… Şehitlerimizin ruhları sızlıyor… Vatanını seven, herkesin yüreği yanıyor…

Hakkâri Yüksekova'daki Dağlıca Piyade Taburu'na Kuzey Irak'tan sınırı geçen teröristler tarafından ateş açıldı, saldırıda 12 Mehmedim şehit oldu...(21 Ekim 2007)

12 Askerimizin şehit olduğu saldırıda, 16 evladımız da yaralandı…

Elbette Vatan Sağ Olsun…

Vatanın her yeri kutsaldır…

Siz hiç Yüksekova’da jandarma olarak askerlik yapan başbakan, bakan veya milletvekili çocuğu duydunuz mu?

Şehitlerimizin ruhları şad olsun...


 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..