Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '18

 
Kategori
Şiir
 

Askere Uğurladım Oğlumu

Askere Uğurladım Oğlumu
 

Gururla asker oldu oğlum
Birliğine yolcu ettim yavrumu
Asker oğlumu eşe dosta söyledim
Yaradan’a teslim ettim oğlumu…

Kışlası gurbet, evinden çok uzak
Vatan borcu kutsal övgüler yazsak
Sakın Mehmetçiğe kurmayın tuzak
Vatan için askere uğurladım oğlumu…

Boynuna sarılıp uzun uzun kokladım
Bırakıp ayrılmak anam ne zormuş
Tüm sevenlerin gözleri yaş dolmuş
Gururla askere uğurladım oğlumu…

Oğlum Allah seni korusun saklasın
Askere uzanan eller kırılsın
Oğlum tez gel sevdiklerin sarılsın
Gururla askere uğurladım oğlumu…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..