Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkı böyle bilmezdik

Aşkı böyle bilmezdik
 

Aşkın tanımını milyarlarca kez dinledik. Her bilinç kendince tarif etti. Kimi hiç aşık olmadım, kimi evlendik bitti, kimi aşk yoktur dedi. Bir de aşkın tanımını biz yapalım. AŞK = NEFES ( SEN )  Bu bir denklem. Nefes aldığın sürece bu dünyada varsın, görünüyorsun. Nefesin bitince, dünya ziyaretin bitecek, canın, vatanına, aslına geri dönecektir. Şuncacık zaman içinde, nefes sahibi insan, akıl- baliğ olmaya başladığı anda dişi ise erkeğini, erkek ise dişisini özlemeye başlar. Tanımaz ama özler. Kendini yarım hisseder. Bütünlük duygusunu yaşama arzusu ile yanar. Gözü her yerde, diğer yarısını arar, bulduğu an ona doğru çekilir ve hayatı artık anlam kazanır. Aklı, fikri, gözü ondadır. Nefesini onunla alır, onunla verir. Buraya kadar güzel. Allah herkese yaşatsın. Şimdi denklemi açalım.  AŞK ( SEN + BEN ) = NEFES (SEN ) eşitliğin ötesindeki BEN nerede? Sen, beni yuttu. Sadece SEN kaldın. O, eşitliğin öbür tarafına geçerse aşk olmaz.. Sen sen, ben de ben olur. Senlikli benlikli bir durumun adı AŞK olamaz. Aşk senin, benin olmadığı, biz bile demiyorum, çünkü bizin içinde, sen ve ben gizlenmiştir. Sadece kendinin olduğu, senin bende, benim sende eridiğim potadır. O öyle bir potadır ki içinde ateş olan, seni senlikten, beni benlikten çıkarıp adını aşk koyan. O öyle bir potadır ki, cazibesine kurban kılan, uğruna can alınıp, can verilen. Aşk potasında erimek, her yiğidin harcı değildir. Biten aşka, aşk denmez. Eğer bitti diyorsan, SAHTEDİR. Aşk  bitemez.(bitmek fiili, aynı zamanda meydana gelmek, oluvermek anlamında da kullanılır. "bahçemde ot bitti" gibi) Sevdiğin sana ayna olur, onda kendini seyredersen, hiç bitmez. Kendinden nereye kaçabilirsin? Sen nerede isen, sen oradasın. Artık kaçamazsın çünkü AŞK = SEN olursun. 
 

 
Toplam blog
: 57
: 4512
Kayıt tarihi
: 19.12.12
 
 

Kainatta nokta, nokta da kainat olan "İNSAN" İnsanı keşfetmek için cıkılan yolda bir yolcu sadece. ..