Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkı sevgiye şikâyet ettim.

Aşkı sevgiye şikâyet ettim.
 

Kardelen


Çıkarttım seni hayatımdan,

Hatıraları aceleyle topladım,

Yaşanmamış yıllarımın içine sakladım,

Yaşanası bir aşktan geriye,

Sadece tutulamayacak vaadler kalmıştı sadece..

Dönersen iz bulmamalıydın sana ait,

Bir gece önceden kalan ne varsa,

Hayallerde asılı, anı olamamış,

Onları da not aldım gönül defterime,

Senden bir şey kalmamalı geride.

Aşkı, sevgiye şikayet ettim bu gece,

Hayaldir, geçicidir,

Vefasızdır unut dedi.

Sevgi, yüreğime dokundu.

Duracak sandım o an.

Gülümsedi..

Aşkın ektiği tohumlarım ben,

Aceleyle topladığın hatırlarda,

Akan her damla gözyaşında,

Yalnız kaldığın anlarda,

Hep ben olacağım..

Sana sadık ve daima...

13.8.2008

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..