Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşkı teğet geçtik

Aşkı teğet geçtik
 

.....................................aşkı yine teğet geçtik usta....................nefes almak ilk önceliğimiz bu havada...........................................


üzgünüm;
eşit ağırlıklı bi düşüncenin cenazesi dolayısıyla
sırça yüreğim belirsiz bi süreliğine kapalıdır.
belki de iki gözüm;
geri dönmeyebilirim şiire
ama siz benim içiMde yazmaya devam edin
biliyorsunuz şiir;
normal insanlara bırakılamayacak kadar tehlikelidir...


hayattan muzdaribim bu aralar;
kemalettin tuğcu romanlarına
çok fena sardırasım var.
ilk harften son noktasına kadar
gam, dram ve intihar;
kulak memesi kıvamına kadar
alabildiğine göz yaşı;
belki de beni bu aklar...


aşktan muzdaribim bu aralar;
çok şey değil aslında... iyi niyet bi miktar
ve bir tutam melankoli benden çalınanlar
yerine koyarım sandım,
boşluğunu bi türlü dolduramadım
yazın donmakla kışın kavrulmak arasındayım
anlayacağın iki gözüm; fena çuvalladım...


en çokta;
şiddetten muzdaribim bu aralar
sadece bana doğrulmuş bi silahla
faşizan bi rus ruleti oynuyorum
ellerim yüreğimde bekliyorum meydanda
ama nasip be gülüm; bi türlü ölemiyorum...
her yerim gaz revan ve gaz yaşı
fail tek harfli deşifre bi özne, kimseye anlatamıyorum!

bu arada,
ruhumu ulu orta bıçakladıktan sonra
ardında iz bırakmamasını! ayrıca takdir ediyorum...


başlı başına, basın(ç)la bi savaş bu yaşanan
tokiye satılmış vatan...daş yüreğime düştüğü an
kömür takasları arasında hiç geçmiyor zaman...
ne zaman boş bulunup ölüm ilanlarına baksam
göz çukurlarıma
yasal bi gaz fişeği gibi saplanıyor yelkovan...


asırlık bi çınar; düş-ünce;
çıkılan kızlı erkekli bi gezide
(y)ak ışıksız bi keltoş tarafından suçlanıyorlar:
dikkat! bu parkta fuhuş var!
anayasanın hangi boşluklarından
hangi ihaleyle çıktığı anlaşılmayan
tomazisasyon dışkıları altında kalan
joplatılmış masum bi düşünce
taziyelerini gönderiyor yoğun bakımdan...
toplatılmış limon suyuna
yürekten incinmiştir şimdiki zaman;
kör, sağır ve ağır yaralı...
çokça can kırığı...
çokça can kaybı...


can guruRu pozitif insanlık olanların
namus namına; bi tutam acil şifa
ve bi avuç sevgi göndermeleri kafi olur...
kesme çiçek yollamasın ak saçlı kodamanlar
geziden kalma travmatik stres bozukluğuna
ve laiklik anlayışına "ters mıknatıslanma" yapar...


bitkisel bu hayatta
herkes de ne kadar demokrat oysa...
inadına;
yemyeşil bi düşünce yeşeriyor beynin sol yarısında...
hayat şifreleri yansıyor kablolarla bağlı elektrolu bi ekranda;

çiçekler parkında güzel, ağaçlar toprağında
ve güneşli güzel günlere inanan çocuklar; özgür bir vatanda
ama;
ne sen bunun farkındasın ne de polis farkında...*




*Nazım Hikmet
 

(.... üzgünüm usta;
eşit ağırlıklı bi düşüncenin cenazesi dolayısıyla...
   aşkı yine teğet geçtik
nefes almak ilk önceliğimiz bu geniz yakıcı havalarda...)

 

prosayko

 
Toplam blog
: 47
: 341
Kayıt tarihi
: 16.11.09
 
 

Affınıza sığınarak sadece "prosayko" olarak bilinmek istiyorum. İnsanlık tarihinin en eski me..