Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

20 Kasım '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşkı tepe tepe kullan Kİ dünya Mecnun'lara çöl olmasın!

Aşkı tepe tepe kullan Kİ dünya Mecnun'lara çöl olmasın!
 

Nasıl, hava su güneş eyi mi? Milliyet :)


Günaydın dünya
Günaydın ülkem
Günaydın benden olan canlılar
Ve günaydın ben :)

Bugün güne kalabalık başlamak istedim.
Belki epeydir yalnız olmamın bunda etkisi vardır..
Atmışım kendimi Yeni Zelenda'ya (!) zihnimi dinlendiriyorum ucundan acık. (!)

Dünya gündemini meşgul eden konulardan bir parçacık da olsa uzak kalmak istiyorum bugün.

Zaten hiç biride aman aman türden değil ki ''yandım anam'' türünden..

Şimdiye kadar, hangi konuyla alakadar olduysam ''dur şunu azıcık deşeliyim'' dediysem, altında mutlaka bir sevgisizlik ve ilgisizlik çıkıyor.

İşte tam da bu yüzden, bugün dünyayı protesto ediyorum!
Dünya işleriyle ilgilenmiyeceğime dair söz veriyorum!

Kime mi?
Kendi kendime.
Yani bana..

Sizin için önemli olmayabilirim ama ben kendimi çok önemsiyorum! Artık moda bu! Kendini önemsiyceksin!

Allah bu beni yeryüzüne bağışladığına göre, demek ki bende bir iş var!
Demek ki saptan samandan gelmedim şu kör olmıyasıca dünyaya.
Az buçuk (!) bir hayrımız bir ilmimiz gözüküyordur herhalde dünya kayıtlarında. Di mi hıımm?

En azından Allah'ın biz insan denen canlılara nasip ettiği zekanın ne işe yaradığını deniyorum!

Bilmişlerle bulmuşlarla bende yol almak istiyorum!
Bundan böyle bende istiyorum! (Bu kadın azdı!)
Dünyada ne var ne yok hepsinin benim olmasını istiyorum! (Anaa bu kadın iyicene azıttı)

Artık dayanamıyorum! (Sen hayırlara çıkar yarebbim)
Her şeyin birilerinin tekelinde olmasına dayanamıyorum diyorum!
İşte o yüzden tekel'de benim olsun istiyorum! (Allah gözünü dizini doyursun)

Bir tek ''AŞK'' benim olmasın! (Hayret kime kızdıysa)
Yeter!
İstiyorum ki bir tek ''O'' tepe tepe kullanılsın... (Bu gün cömert gününde bizim Çingene)

Kimsenin aklı onda kalmasın! (Bizce de)

Yeter ki dünya, Mecnun'lara çöl olmasın! (Ne demek istedi şimdi bu? Bilseydi yazar mıydı?)


Bugünde melekler yüreğinizden öpsün :)


Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..