Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '10

 
Kategori
Magazin
 

Aşkı uğruna 72 kilo veren AKP'li!

Aşkı uğruna 72 kilo veren AKP'li!
 

AKP Manisa İl Yönetim Kurulu üyesi 6 ayda tam 72 kilo verdi. Ancak bunun için iyi bir motivasyonu vardı.
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, sevdiği kız, nikah masasına oturmak için zayıflamasını şart koşunca 6 ayda 72 kilo zayıflayan AKP Manisa İl Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Polat'ın nikah şahitliğini yaptı.
Taylan Düğün Salonu'nda düzenlenen nikah törenine Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'ın yanı sıra Vali Celalettin Güvenç, AK Parti Manisa Milletvekilleri Mehmet Çerçi, Recai Berber, çiftin yakınları, AK Parti teşkilatlarından yöneticiler ile çok sayıda davetli katıldı. Nikah töreninin el ilginç detayı, 6 ayda 72 kilo veren damat Abdullah Polat oldu. Sevdiği kız Zümrete Timur, nikah masasına oturmak için zayıflamasını şart koşunca altı ayda 160 kilodan 88 kiloya inen AKP Manisa İl Yönetim Kurulu Üyesi Abdullah Polat zayıflamış haliyle kendisini görenleri şaşkına çevirdi.

AŞKI UĞRUNA ZAYIFLADI
Spor yaparak azimle zayıfladığını anlatan Polat, formülünü "Aşk" olarak açıkladı. Gelin ise "Her şeyine hayranım. Bana aşkından altı ayda zayıfladı" dedi.
Genç çiftin nikah şahitliğini Arınç'ın yanı sıra Manisa Valisi Celalettin Güvenç ve Celal Bayar Üniversitesi Öğretim Üyesi Ahmet Ataç yaptı. Genç çifte mutluluklar dileyen Bülent Arınç, birbirlerine çok yakıştıklarını söyledi. Arınç daha sonra evlilik cüzdanını gelin Zümrete Timur'a teslim etti. (Kaynak:Milliyet)

İşte size sabah sabah gülümseten 'Ey aşk, sen nelere ka-dirsin' dedirten bir haber. İçinde buram buram aşk var. Çok tatlı yaa.

Yeni evlilere mutluluklar diliyorum.

:) İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..