Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşkı yaşatan kadın...

Aşkı yaşatan kadın...
 

aşkın çiçeği


Aşkı yaşatan kadınsın...

Özlemle gelensin...

Sabırla beslenensin...

Sen aşkı yaşatansın

Ben aşkı yaşayan...

Yeşille bakansın...

Maviyle görünen...

Aşkınla büyüleyensin...

İyiki varsın be sen...

Ağlamak masumlaştırıyor be aşkıım seni

Gülmek ise çiçek açtırıyor...

Çikolata gibisin...

Dayanılmasın...

İyiki varsın be sen...

Vazgeçilmezsin ...

Yüreğimden gelensin...

Varmı ötesi berisi...

Kızsanda süründürsen de...

Ben sana aşıgım...

İçtiğin sigaranın dumanı

Aldığın nefesin olayım...

İşte aşkım bu şiir senin

Yaşadığım duygu benim...

Aşığınım ben senin...

Her şey seninle güzel

Yazdığım bu şiir bile...


Sevgiyle aşkla kalın Toprak...

 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..