Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Askıda kitap

Çanakkale Güzel Sanatlar Galerisi Koruma Derneği; şehrimizde çağdaş proje zincirlerinden birinin halkasını oluşturuyor...

25 Mayıs 2009 Pazartesi günü saat 17.30 da Çanakkale' de kültürel bir adım daha atılacak... Çanakkale Güzel Sanatlar Galerisi Koruma Derneği üyeleri; okumuş oldukları kitapları, şehrin muhtelif yerlerindeki mekanlara bırakacaklar. Dernek üyelerinin katılımıyla başlatılacak kampanyaya katılımın ve desteğin çok yoğun olması bekleniyor...

askıdaKİtap...

(askıda kitap/askıdaki kitap)

Bu bir çesit okuma ve okutma kampanyasıdır .
Paylasmaktır ve başlı başına bir projedir...

Projemizden kısaca söz edersek: Akşam üzeri kordondaki banklardan birine veya çay bahçesine oturuyorsunuz... Belki de otobüste oturduğunuz koltuğun yanında... Plajda güneşlenmek için uzandığınız kumsalda... Oturduğunuz yerde bir kitap var.. Adı "...."

"Ah!... Biri unutmus" derken, kapağını açıp içine bakıyorsunuz ve sizi şaşırtan bir yazı görüyorsunuz; "Ben bu kitabi severek okudum. Ve bitirdigim yerde bırakıyorum. Sizin de seveceğinize eminim. Severseniz okuyun, sevmezseniz aynen bulduğunuz yerde bırakın... Okursanız, numara verdikten sonra sizde oldugunuz yerde bırakın lütfen..."

Kitabın ilk sayfasını açtığınızda, karşılaştığınız not 25.05.2009-03/Çanakkale... Bu not; Üçüncü kişinin, bu kitabı, sizin bulduğunuz yere bıraktığını belirtiyormuş...

 
Toplam blog
: 161
: 735
Kayıt tarihi
: 26.01.08
 
 

1955 yılının, aydınlık Nisan sabahlarından birinde; 22 Nisan sabahı duyulmuş ilk avazlarım… Üsküdar ..