Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

AŞKIM…

AŞKIM…
 

Aşkın tanımı her yürekte farklıdır.Kimi aşkı kızgın ateşlere,kimi dingin sulara,kimi yüksek dağlara,kimi uzun yollara benzetirde anlatır.Aklıma gelenler bunlar,aşkın tarifi her yürekte farklı farklı uzar gider.

Bazılarımız için mühimdir aşk,bazılarımız için değersiz.

Aşka aşık olmayı seviyorum ben,iyisini de kötüsünü de sevdiğim yanlar var aşkta.Aşk inişli çıkışlı,bazen insana zirve yaptırır bazen taban kısacası ne şartta olursa olsun dengesiz bu aşk yahu!Ama ben onun dengesiz hallerine de aşığım…

Aşka bu kadar meraklı ben birde aşkın tam kendini bulunca değmeyin keyfime…

Aşığım ben hem de hiç olmadığım kadar,hiç tatmadığım görmediğim tarafına aşığım aşkın.

Aşk yıkmak yıldırmak için değil,yaşamak yaşatmak için varmış yer yüzünde, öğreniyorum bunu her yeni günle yeniden.

Aşk özgürlükmüş,tutsaklık değil.Kölelik değil aşk sadece arzulu olmakmış.

Aşkı anlamak ve yaşamak için aramak değil doğru kalpte,kalp ikizinde bulup yaşamakmış aşk.

Aşkımı buldum ben.Duruşu,davranışları,her haliyle asaletiyle her seferde beni biraz daha gururlandıran,her hafta her gün her saat değil her an biraz daha aşık olmamı sağlayan aşkımı buldum.

Hep okuduğum,yazmaya çabaladığım,kimi zaman hissettiğimden çok daha ötedeymiş aşk.

Benim aşkım yüksek tepelerden çağlayan ırmaklara akmak kadar heyecanlı,şık bir restoranda sürprizlerle dolu bir akşam yemeği yemek kadar romantik,bebeğini emziren annenin sevgisi kadar şefkatli…

Herkesin aşkı etkileyicidir mutlaka ama benim aşkım her haliyle büyüleyici…

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..