Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Aşkım kara örümceğim

Adını ben koydum 

Kara örümceğim 

İkibin altı temmuzunda 

Kavuştuk birbirimize 

Önce satış ofisinde bakıştık 

İnceledim künyeni iyice 

Minyon tipli Asya'lıydın 

Seni seçtim o kalabalıktan 

Aşkımız başladı böylece 

İlk eşim de minyon güzeldi 

Hem güzel hem zarifti 

Dağ demedik, bayır demedik gittik 

Bir gün bile of demedin ki 

Kara örümceğim, sevgilim 

Hani yaylaya çıkmıştık birgün 

Yol şaşırmıştık 

Akyazı'ya gidecekken Göynük'ten çıktık 

O taşlı topraklı orman yolunda 

Bir ceylan gibi sekerek uçtun 

Bir yerin çizilmişti birgün 

Dayanamazdım seni öyle görmeye 

Hemen götürdüm seni servise 

Tam borcun bitti derken 

İyice yükselmiş kart borçları 

Ayrılık vakti geldi aşkım 

Çok aşklarda olduğu gibi 

Vedalaştık ikibinon yılının son gününde 

Severek ayrıldık birbirimizden 

Akşam yaya eve gittiğimde 

Yanaklarımdan süzülen 

İki damla gözyaşı 

Hoşçakal sevgilim 

Kara örümceğim benim 

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..