Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '17

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Aşkım kıskanıyor her şey benden seni

Yıllarca aradım, bulamadım aşkım, ben seni. 
Bulduğumda gençliğim gitti elden, aramaktan yoruldum. 
Bir daha kaybetmek istemiyorum; ne aşkı, ne de seni. 
Akıp giden zaman kıskanıyor; aşkım, benden seni. 
 
Sanki; asırlarca hasret kalmışım, ben sana. 
Gündüz düşünüp, gece hayal etmekten yoruldum. 
İstiyorum ki; geceleri de rüyamda göreyim seni. 
Gözüme girmeyen uykular kıskanıyor; aşkım, benden seni. 
 
Hasretimi gidermek için hep yanında kalmak istiyorum. 
Aramızdaki engelleri aşmaktan yoruldum. 
Sana kavuşmak için koşup sarılıp kucaklamak istiyorum. 
Seni tutup saracak kollar kıskanıyor; aşkım, benden seni. 
 
Senden bana rüzgarlar estikçe; kalbimdeki ateş, kor olup yanıyor. 
Gönlümde açan gülleri her gün derleyip toplamaktan yoruldum. 
Seninle birlikte her gün nefes alıp vermek istiyorum. 
Yanan yer gök kıskanıyor; aşkım, benden seni. 
 
Geceleri sana sarılıp, sıcaklığında yatmak istiyorum. 
Gündüz gece, sana yürüyüp koşmaktan yoruldum. 
Gözlerindeki aşkı, her gün doyasıya yaşamak istiyorum. 
Bize bakan gözler kıskanıyor; aşkım, benden seni. 
 
Böyle bir aşk, böyle bir hayat yaşanmaz biliyorum. 
Kalbimdeki aşkı sevdayı taşımaktan yoruldum. 
Bulduğum aşkı, bir daha geri yitirmek istemiyorum. 
Her gün kısalan ömrüm kıskanıyor; aşkım, benden seni. 
 
Her şeye rağmen ben yine de seni seviyorum. 
Sen de beni; sevip, aşık oldunsa diyorum. 
Gittiğin her yerde, beni; kalbinde yaşat ki, diyorum. 
Aslı ile Kerem, Leyla ile Mecnun gibi, 
Tanrı, ölünce bizi de bu aşk ile yaşatsın, istiyorum... 
 
 
 
Cahit KARAÇ
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 124
: 519
Kayıt tarihi
: 27.09.11
 
 

1953 yılında Kahramanmaraş İli, Elbistan İlçesi, Akveren Köyü doğumluyum. Ankara Kimya Meslek Lis..