Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşkım ve ruhum satılık !!!

Kaçıncı haykırışlardır bedenimin derinliklerin.....

Ben sana ait deliğimmmm !!!!

Satılığa çıkar beni kullanım klavuzumu okumadın mı? İnanmayacakmıydık birbirimize, paylaşmayacakmıydık her nefesi, sen beni beslemek için çaba göstermeyecekmiydin !!!

Ne oldu şimdi ne geçti eline benimle birlikte kendini de kandırdın ne geçti eline konuşmamıyormusun benimle yoksa konuşacak yüzün mü kalmadı !

Aşkı bulmak için arayışa gerek kalmadığını etrafımda ki insanlardan o kadar çok gördüm ki ruhumla kavga etmeye başladık ne bekliyorduk ki birbirimizden daha ne kriterler belirlemiştik ki dur diyorum artık sorgulamaları bir kenara bırak ve tabelanı as üzerime !!!

AŞKIM VE RUHUM SATILIK !!!

 
Toplam blog
: 13
: 357
Kayıt tarihi
: 01.04.08
 
 

Teknoji ürünleri perakendeciliğinde yönetici olarak görev yapıyorum. ..