Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkım

Aşkım
 

Aşkım

Ne güzeldir birine aşkım diyebilmek

Ona dolu dolu aşksın sen diye seslenmek.

Yüreğiniz çoşarken ve ona doğru kanatlanıp uçarken

Her yerde onun yüzünü görmek.

Kuşlar bile sizin aşkınıza ritm tutuyordur.

Dalgaların sesi aşkınızı fısıldıyordur.

Yüzünüzde kocaman bir tebessüm

Ve gözlerinizde o aşk ışığı

Aşığım ben diye bağırıyordur.

Ses tonunuz bile kuşları kıskandırır

Işığınıza bir de aşk ışığı eklenmiştir.

En önemli olay bile önemsizdir artık.

Başka sesleri duymazsınız.

Aşık mısın?  derler şakayla karışık

Evet dersiniz coşkuyla

Evet aşığım

İnanmazlar

Silinir tüm renkler

Silinir tüm sesler

Silinir tüm bildikleriniz

Silinir size ait tüm benliğiniz

Sadece aşk vardır.

Onsuz kalmak diye bir şey yoktur.

Her gittiğiniz yere o da geliyordur.

Gezdiğiniz her yerde

Baktığınız her şeyde

Onunlasınızdır.

O yanınızda olmasa bile

O yüreğinizde

O gözlerinizdedir.

Ne güzeldir birinin aşkı olmak.

Ne güzeldir kalple dolu dolu aşkım diyebilmek.

Aşk iki kişinin bir olmasıdır

Ne güzeldir bir olmak,tek olmak.

 

 

Aşkım

Sar beni,sakla

Başkasına yasakla.

Kimse tutmasın diye saklıyorum ellerimi,

Gözlerime senden başka kimse bakmasın diye gözlerimi saklıyorum.

Ne olur sar beni sakla

Başkasına yasakla

Korkuyorum,

Düşüyorum,

Üşüyorum.

 

Nedendir susmak?

hercaideniz

 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..