Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkıma...

Aşkıma...
 

O an nasıl sessizce ilerledi

Nasıl masumca geçti vakit?

Serzeniş oldu kalbimin ritimleri.

Bir kez daha aradı gözlerim seni.

Yoktun ki aslında hiç,

Belli belirsiz bir göç bu

Kalbimi yerinden söküp alan bir göç…

Seninle birlikte kalbimi de gömdüm,

Çok ama çok derinlere.

Deneme yanılma idi belki hayat,

Şıkları eledim, ölüm kaldı elime…

Seni benden sonsuza kadar alan ölüm…

Her ne kadar zamansız olsa da ayrılık,

Alıştım artık ne gelir ki elimden.

Canım acısa da gömüyorum derinliklere,

Yılda iki kere çıkartıp ağlıyorum sadece,

Birincisi ölüm yıldönümünde,

İkincisi doğum gününde…

( Burcu Akmızrak)

 
Toplam blog
: 15
: 484
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

Anadolu üniversitesi Laboratuvar Mezunuyum. Ayrıca hastane yönetimi okuyorum. Yazı yazmayı çok seviy..