Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aşkımı öküz gibi seviyorum

Aşkımı öküz gibi seviyorum
 

Bilgisayarımı kapatıyorum "çıkıyorum ben" diyorum patronuma ama son anda pazartesi günü'ne kalmaması gereken bir iş söylüyor bana. İçimden patronumun yüzüne karşı söyleniyorum. Tekrar açıyorum bilgisayarımı, işimi halledip bürodan ayrılıyorum.
Annemle Alaaddin Tepesi'nde buluşmak için telefonlaşıyoruz, biraz gecikmeli de olsa buluşup Alaaddin Tepesi'ne çıkıyoruz. Şansımıza yola yakın bir yer buluyoruz.
Ne kadar kalabalık bir gün yaşanıyor. İnsanlar çoğu yazlık kıyafetlerle geziyor, aralarında çok az bir kısmı kazakla geziyor. Beşiktaş forması giyenler çoğunlukta, takımlarının şampiyon olacaklarına çok inanıyorlar demek ki... Gençlerin ellerinde kitapçıklar olduğunu görüyorum. Deneme sınavı'nın olduğu bir gün. İnsanlar çimlerin üzerinde rengarenk her biri farklı bir çiçek gibi görünüyor.
Çaylarımızı söylüyorum, sigaramı yakıyorum. "Uzun zamandır buraya gelmiyoruz" diyorum anneme. "Havalar yeni düzeldi, ancak oldu" diyor.
Tramvayın her geçişinde, içinde ki insanlara el sallamak geliyor içimden. İçimde tuhaf bir mutluluk olduğunu hissediyorum. Sebebini kendime soruyorum ama cevap alamıyorum.
Yanımızdan geçenlerin konuşmalarını işitiyorum. Bir çift sinema'dan bahsediyor. Okul yıllarında sinema'ya ne kadar çok gittiğimizi anımsıyorum. Okulu kırıp sinema'ya gittiğimiz günleri hatırladıkça bir burukluk hissediyorum. İş hayatı'nın insanı bu kadar asosyal yapacağını bilseydim okulu daha çok kırardım diye düşünüyorum.
Ferhat Göçer'in "Cennet" şarkısı çalıyor. O şarkıya eşlik ediyorum. Yan masada 2 bayan bir erkek konuşup gülüyorlar. Erkeğin "ben aşkımı öküz gibi seviyorum" dediğini duyuyorum. Yanlış mı duydum acaba diye anneme soruyorum o'da bir şey duymadığını söylüyor.
"Yanlış duymuşta olsam öküz gibi sevmek nasıl oluyor anne" diyorum. "Ne bileyim kızım zamane gencini anlamak zor" diyor. "Bende gencim ama öküz gibi yedim lafını duydum ama öküz gibi seviyorum lafını hiç duymadım" diyorum, gülüyoruz.
"Cennet" şarkısını mırıldanıp giderken temiz bir hava almanın rahatlığı ile oradan ayrılıyoruz.
Ferhat Göçer'in dediği gibi ömrümün yettiği kadar seni severim demek daha güzel. Anne'yi, baba'yı, sevgili'yi, eşi, kardeşi, çocukları sevmek. Ömrümüz yettiği kadar sevmek daha güzel.

05.05.2007

 
Toplam blog
: 42
: 4376
Kayıt tarihi
: 16.11.06
 
 

Konya'da yaşıyorum, mühendisim. Ben fazla konuşmayan, daha çok dinlemeyi seven biriyim. Her zaman bi..