Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşkımın gazeli

Aşkımın gazeli
 

Çaldın benden hayallerimi, duygularımı, beni; 

Sadece şiirlerimden kıskanıp, çaldım diye seni.

 

O kadar ince değilmişsin yaktın, mahvettin beni

Sadece benim ol istedim ellerde buldum seni.

 

Bir tebessüm yeterdi hışımla karşıladın beni.

Kaldırımlarda izini aradım, bekledim seni;

 

Belki çöp kutundan alırda okşarsın diye beni.

Çok derinde kanayan nehirlerime sakladım seni.

 

Şimdi;

 

Gülüyorum nedensiz; düşmanlarım gülmesin diye,

Ağlıyorum bensiz nasıl mutlu oluyorsun diye..

 

Muhammet Cahit

08/10/11

 
Toplam blog
: 21
: 66
Kayıt tarihi
: 31.05.12
 
 

Hayata edebi bakanlardanım ve şiir, deneme yazarak sızılarımı dindirmekle meşgulüm. Yahya Kemal z..