Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkımız düşüyor gözlerimden...

Ben hala masallarda okuyorum seni ve okumaktan uyuyamıyorum gecelerce, gördüğüm her ateşe atıyorum kendimi tıpkı senin yaktığın gibi yakıyorlar beni sen sanıyorum her ateşi. Üşüyorum, isyan ettiğim günleri hatrılayınca kızıyorum kendime.. Yüreğimi ellerine bırakmıştım oysa, ben kendimi sana emanet ederken söz vermiştim en saf duygularımla, en çok neden yanıyorum neden külleniyorum biliyor musun ? Sözünü tutamayan taraf ben değilim, sen de onca söz vermiştin, senin yangınında aşk olduğuna inandırmıştın beni ve sen aslında beni yakmıyordun, sen bilmiyordun yaktığının ne olduğunu, yeni yeni farkına varacaksın ve her hatırlayışında bu defa kendini yakacaksın, küllendirdiğin aşkımızdı fark etmene çok az kaldı..

 Ben bunca zamansızlık içinde, her zamanıma seni koyup her gece sana ağlıyorsam, nefes alıyor olmam anlam taşımıyor, sadece olması gerektiği gibi yaşıyorum hayatın en ücra köşelerinde çünkü sen acıları düşürdün bir bir gülüşlerime, bakışlarım ele veriyor mutsuzluğumu, sensizliğimi herkes hissediyor, gittin ama ben hala senin yasındayım görmüyorsun, boğazım düğümleniyor ölmekten de korkmuyorum artık, zaten sen çokta soktun beni tabutunun içine ve ikimizinde can çekişini yaşıyorum ben, ölmene gerek yok anlıyor musun ? Yüzündeki sayısız gülümsemeleri benden başka herkese gösterebilrsin, gülebilirsin en içten kahkalarınla zaten ben ağlarken sen hep gülerdin değiştirmeyelim bu döngüyü nasıl olsa ben alıştım ağlamaya  ve ben hiç bir zaman istemedim sensizliği, yaralarımı kanatmalarına sesimi çıkarmadım, çoğu zaman tuz verdim ellerine yaralarıma bas diye.. Ağlardım  sen canımı yakınca ama o zamanlar ağlamayı da hakkıyla yaşıyordum,  herkesin ağladığı gibi ağlıyordum şimdilerde ise, yani gittiğinden beri gözlerimden yaş değil aşk düşüyor ve hiç bir peçete sildirmiyor bana bendeki seni..

 Özledim, yüreğimin yangınlarında alev alev yanmasını özledim, ben seninle can çekişmek istiyordum sensizlikle değil ve bu yüzden çok özledim.. 

 
Toplam blog
: 19
: 208
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Öğrenciyim, sosyal yaşamdaki olayları kaleme almak beni rahatlatıyor. ..