Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Aşkımızın baş harfi sen

Aşkımızın baş harfi sen
 

Aşkımızın Baş Harfi Sen


Bu şiirimi Sevgili Eşime Hitaben Yazdım !!!!

Senden başka görmez yaşaran gözlerim

Beni sevdandan divane etti yeşil gözlerin

Belirtisi var yüreğinden belli titriyorsun

Aşkımızın Baş Harfi Sen'sin anlamadın mı?

Dünya döner durmadan Ay ise etrafında

Sen benim dünyamsın sevgilim

Ben ölene kadar etrafında döneceğim.

Aşkımızın Baş Harfi Sen Anlamadın mı?

Rabbime şükrederim seni yarattığı için

Seni düşündükçe daralır içim

Kalbim sıkışır başım döner

Özlemlerim seninle söner

Sana baktıkça cenneti görürüm

Aşkımızın baş harfi "SEN" anlamadın mı hala güzel şey...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..