Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşkımmm!!! kardan adamımmm...

Aşkımmm!!! kardan adamımmm...
 

Yine kar yağıyor dışarıda. Her taraf bembeyaz. Gelinliğinin içinde dans ediyor tabiat ana. Öyle şen şakrak ki; şarkılar mırıldanıyor bir taraftan. Güneş, utangaç bakıyor, gizliyor kendini diğer zamanlara inat.

Üşüyorum! Sensizliğe bu üşümem. Sanki; yanımda olsan, üşümem geçecek. Sıkı sıkıya tuttuğum ellerin bana güç verecek, ısıtacak üşüyen yüreğimi. Saatlerce yürüyeceğiz seninle, belki de hiç konuşmadan… Masalsı bir mekanda; masal kahramanım sen ve ben. Belki bir yere ulaşamayacağız yolun sonunda… Ne şato çıkacak karşımıza, ne de saray…

Yüreklerimizden yayılan nağmelerin eşliğinde, bizim için cennet sayılacak bir köşe bulacağız.

Ama yine üşüyeceğim, hatta titreyeceğim. Sana sokulacağım; senden medet umarak, vücudunun sıcaklığı ile bütünleşerek… Biliyorum, esirgemeyeceksin kendini benden, hiçbir zaman esirgemediğin gibi...

Sarılacaksın bana sıkıca,

dışarıdaki ayaza inat üzerimdeki mantomdan daha fazla ısıtacağına inanıyorum...
Bir de ikimizin yüreğini,

kar yağarken, hayallerimiz ısıtacak…

Bir kurt uluması duyulacak sessizlikte. Ulumayla birlikte korkunun ölümcül nefesini üzerimizde hissetsek bile öyle inanıyorum ki; vahşi hayvanlar dokunmaya kıyamayacaklar bize… Aşkımızın yüceliği ve asaleti karşısında; onlar da, saygıyla eğilip, geçip gidecekler yanımızdan...

Nihayetinde;

koca bir gün bitecek. Senin gözlerinde hüzün, aynısı bende de olacak. Bak yine kar yağmaya başladı, lapa lapa… Her taraf, tertemiz mis gibi. Temiz olmanın insanın içerinde bıraktığı estetik güzelliği hatırlatıyor bana.

Hava, karardı kararacak… Herkes evine… Bu kadar hayal yeter! Yarın sabah, aynı saatte ve aynı noktada buluşmak dileğiyle aşkım...

Hayalde olsa güzeldi seninle birlikte bir gün geçirmek. Hoşça kal, kardan adamım, zeytin gözlüm, havuç burunlum. Sakın hasretimden erime...

Şimdilik, hoşça kal. Rüyalarında hep beni gör ve hayal et.

Tamam mı aşkım kardan adamım???

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..