Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın A harfi haram

Aşkın A harfi haram
 

Aşkın A Harfi Haram


Ömrüme varis derken, beni sevdan devirdi
Aşkta garkı perişan, heveslerinde soldum
Sola meylin var sanıp, evirip de çevirdi
Geçtim tümden yarımdan, heveslerinde soldum.

Kalbim nasıl anlatsın; konuşmaz acır dilim
Soluk almaz nefesim, savuşur tutmaz elim
Aklın başında mıydı; bu sözler verilirken
Hercaiymiş cümleler, önüme serilirken.

Sen bir hesap uğruna, isteksiz bal olmuşsun
Sağ gösterip sol vuran, sakarlıkla dolmuşsun
Nerde benim limanım; ruhum candan çıkmadan
Allah’ım bir gün göster, sefam yükü yıkmadan.

Ucuza gitmiş sevdam, ben bunu bilemezken
Önsözün yanlışımmış, bulup ta silemezken
Direkten döndüm deyip, adaklar veremedim
Yanımdayken uzağım, bilip de deremedim.

Belendiğim figanın, beni terk edip gitti
Kalem arzuhal demi, seni sınayıp itti
Ölüyorum desen de, kapımı çalamazsın
Aşkın a harfi haram, bir zırnık alamazsın.

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..