Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Mustafa Çifci Aşk Yazarı

http://blog.milliyet.com.tr/mustafacifci

27 Ocak '14

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkın adı kaçamak olmuş

Aşkın adı kaçamak olmuş
 

aşk


Gözlerine bakamamıştım.
Ellerine de...
Yalnız yemekten sonra meyve yenmesinin iyi olmadığını söylemiştin bana, unutmadım.
Şeftaliyi peçeteye sarmış, çantana koymuş, akşama doğru iyi gider demiştin.
Dışarı çıkıp çay içmek için oturmuştuk bir yerde.
Ben çay içmiş sen karpuz yemiştin, az önce dediğinin tam tersini yapmıştın.
Ve gözlerinde lens vardı.
Gerçek göz rengini göremiyordum.
Uzak bir yabancı gibiydim sanki yanında. Oradan şuradan laf olsun diye konuşan, ilgisiz ve belki de yersiz anıları anlatıp öylesine gülümseyen birisiydim.
Gözlerini göremiyordum.
İçimdeki yalnızlık az da olsa küçülmüştü yanındayken.
Bir tutabilseydim ellerini.
Bir sarılabilseydim dostluğuna, her şey daha farklı olabilirdi.
Bana gelirken gözlerinle gel olur mu?
Meyveleri ise boş ver.
Artık meyvelerinden anlaşılmıyor zaten mevsimler.
Mevsimlerin meyvesi yok artık, serası, turfandası var.
Her şeyin sahtesi olduğu gibi…
Bana gelirken gözlerinle gel olur mu?
Olduğun gibi, nasılsan...
Ertelemeden özlemlerini.
Yağmurları ertelemeden gel.
Bizim olsun zaman...Aşk Yazarı Mustafa Çifci®

 

* Yukarıda yazılmış olan "Aşka Koşmak" yazısı, Mustafa Çifci'ye aittir ve "Adın Hüzün Olmasın" kitabından yazının sadece bir kısmı alıntılanmıştır...

 

 
Toplam blog
: 297
: 523
Kayıt tarihi
: 16.04.13
 
 

Yazılarında insanı derinden etkileyen yoğun bir duygusallık, hüzün, karamsarlık ve yalnızlık vard..