Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '16

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Aşkın adı Kızılay ve İhh

Ben onu bunu bilmem, bildirmem

Aşkın adı güzel bir yüz olmasın

Ad konacaksa aşka

Bir yetimi gülümsetmek

Can vermek üzere olanı,  yaşatmak olsun aşkın adı.

Ne de olsa dünyanın en güzel yüzü de olsa aşkın adı

Sonuçta zevk vardır, sefa vardır, bu tarz aşkta, isterse ölürcesine sevsin

Hem aşık vardır öldürür, aşık vardır diriltir.

Aşkın adı, gülümsetmek olsun bir yetimi, ya da can çekişeni

Yurdumda can çekişeni yaşatanın  adı Kızılay olmuşken

Yetimi gülümsütenin adı İHH veya bu uğurda kimler mücadele ediyorsa, tek tek hepsiyken

Bazı hataları olabilirse de, sahip çıkmak gerek bu tarz kurumlara ve aşkın küçük bir adı olmak gerek, imkan nisbetinde, diyorum ben.

Aşkta buluşmak üzere....

 
Toplam blog
: 147
: 135
Kayıt tarihi
: 10.10.10
 
 

Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesinden 1999 yılında mezun oldum, 2006 yılında Maliye Bakanlığına..