Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın Ateşiyle Ateşlerde yanarım...

Aşkın Ateşiyle Ateşlerde yanarım...
 

Gel yanıma derdimi sana söyleyeyim

Hâlimden anlamaz o yârim gece gündüz beni görmez neyleyim

Söyleyin ben bu yâri neyleyim beni neden sevmez söyleyin

Gecem gündüzüm anım hep onunla

O yar beni görmez kaçar benimle sanki oyun oynar

 

Yan yana tek yürek olmak tek emelim

Bilmem ki bunu ona nasıl söyleyeyim

Kabul etse gece gündüz bekleyeyim

Beni görmez sanki oyun oynar neyleyeyim

 

Gönlümü gözümü kırmadan hep ona bakarım

Aşkın ateşiyle ateşlerde yanarım

Bir yol bularak gönlüne yol var mı diye bakarım

Beni görmez sanki oyun oynar neyleyeyim

 

Aynı yere bakmak aynı yerde olmak yetersiz kalıyor

Bilmem ki halimi görüp de neden kucak açmıyor

Acep bu gönlüm ne kadar daha buna dayanır bilinmez

Bakılan yerde aynı duygular görünmeyince olmuyor

 

Bir garip yolcuyum bu handa bir gün gelir göçerim

Ben göçünce nazlı yar üzüntüden çöker de ağlar mı

Ağlayarak kara yaslar bağlar mı?

Ağlamazsa da kına yaksın eline diline

Ben göçtük den sonra eli kavuşmasın eline.

 

 

Mehmet Aluç©

Ankara Sincan

 

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..