Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın atölyesi'nde

Aşkın atölyesi'nde
 

Bir süredir marangozluk işindeyim
Ahşap değil de
kendimi eğeliyorum
Aslında tertemiz olan
ruhumun ışığıyla
O yüzden bu aralar
toz, talaş içindeyim

Hem kendim, hem senin için,
sana karşı daha iyi olmak için
Önce zemin oldukça pürüzsüz olmalı
vidalar da sıkı, iyice
sonrası da sevdamız iki kutu
cila gibi ipince,
sızsın diye üstüne

Neden mi?
Pürüzlü de olsa, bir aşk yaşayıp
ölsem de ne gam dedim,
Ölemedim
Ağır yaralıyım dedim,
hissedemedim
Nasıl oldu da?
Sevdamızın bu gıcırdayan zemininde,
ilk boşlukta kapaklandık yere,
birlikte

Oysa böyle mi son verilmeliydi ?
Seviyeli ve karşılıklı bir sevgiye
Yere ilk kapaklanmada,
gıcırdayan bir zeminde

Şimdi alınan ders başka,
tek ve tam adamın olarak göreceksen
zorlanmadan, yılmadan, incinmeden
Baştacım olur içindeki hanımefendim
Deneyebilirsek yeniden eğer;
önyargıların aynalarından değil de,
hataların öz kökenlerinden
bakabilmeyi birbirimize

İşte o zaman ışığını görür,
insanlığımız;
def ederek yersiz karanlığı,
önyargıları ve yanılsamaları
bir sevdayı daha bir sevda kılarcasına
ve bir aşkı, daha bir aşk yaparcasına!

"Anladım" ve "tamam" diyerek
geleceksen eğer;
yaz iyice geçmeden,
yapraklarımız tümüyle solmadan,
nehirlerimiz tam kurumadan,
koşarak gel, zorlanmadan gel
Ya da hiç!..

Fotoğraf:www.bilgio.com

24 / Eylül / 2003
İ.Ersin KABOĞLU, Ankara

 
Toplam blog
: 366
: 2333
Kayıt tarihi
: 05.10.07
 
 

Samsun/Ladik doğumluyum. Çocukluğum ve ilk gençlik yıllarım babamın görevi gereği ülkemizin Orta ..