Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın Ayrılık Vakti Geldi

Aşkın Ayrılık Vakti Geldi
 

AŞK'ı tarif etmek mi?

Bir aşkı başka bir aşk söndürebilir. Aşkta ne yükseklik, ne alçaklık, ne akıllılık ne de akılsızlık vardır.
Hafızlık, şeyhlik, müritlik yoktur. Sadece kepazelik, aşağılık ve rintlik vardır.

İnsanın toprağını aşk şebnemi ile yoğurdukları için, alemde yüzlerce fitne ve kargaşalık peyda olur. Aşkın yüzlerce neşteri, ruhun damarlarına sokuldu ve oradan gönül adı verilen bir damla aldı...

Aşk öyle engin bir denizdir ki, ne kenarı vardır, ne de ucu bucağı demiş Hz. Mevlana.

Ve!

Aşkın ayrılık vakti gelir


Gece gündüzden ödünç almasaydı
Nasıl ışıldardı
Ay ve yıldızlar

Şu göklere uzanmasaydı
Sere serpe bulutlar
Nasıl uyurdu sular

Rüzgarı görebilseydim
Yere serebilseydim
Canımdan can
Verebilseydim keşke

Be adam
Sabırla bekleyen derviş
Olabilseydim keşke

Aşkın ayrılık vakti geldi
Senden sonra
Kalabilseydim keşke


Sabiha Rana


Kaynak: Antoloji kayıtlarından: http://www.antoloji.com/sabiha_rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..