Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '13

 
Kategori
Deneme
 

Aşkın bana değdi değeli

Aşkın bana değdi değeli
 

Sensin herşeyim, yok başka isteğim...


http://www.youtube.com/watch?v=PIPDaY31ARw

http://www.youtube.com/watch?v=ai3JQpJ2HoI

“Duy beni al desem sana, götür yeter çok uzaklara.

Al beni yanına sorma, sorma büyü bozulmasın…

Tut elimi hiç bırakma, götür yeter çok uzaklara.

Sev beni sadece durma, bırak aksın yol bitmesin…

Kimse bilmesin gizlice kaçalım her şeyden.

Sensin her şeyim, yok başka isteğim Tanrı'dan…

 

Sen hayatımın sebebi,

Aşkın bana değdi değeli…

Sen yaralarımın ilacı,

Aşkın bana değdi değeli.

(Söz-müzik: Febyo Taşel)”

Bazen müziğin sesini o kadar çok açıyorum ki; belki içimin sesini bastırır da sürekli seni özlediğini söyleyen kalbimi artık duymaz hale gelirim diye… Oysa hiçbir işe yaramıyor. Ne yaparsam yapayım içimdeki sesi bastıramıyorum…

Sürekli seni haykırıyor kalbim, zikreder gibi derin, kesintisiz… Sağa dönüyorum seni arıyorum, sola dönüyorum seni arıyorum… Herkeste seni görüyorum… Her şey seninle yerli yerine oturuyor. Sol elimi senin elin yaptım sağ elimle tutuyorum, sımsıkı tutuyorum, bırakmıyorum; gözlerimi kapıyorum, yüzünü getiriyorum gözlerimin önüne, ezberliyorum. Silip aklımdan diğer tüm imgeleri sana dair şeyleri kazıyorum hafızama. Gülüşünü, sesini ezberimde tutabilmek için her gün yalvarıyorum Allah’a… İnsan mutluyken nasıl ağlar yav? Ağlıyorum işte. Resimlerine bakar bakmaz; o sonsuz mutluluk duygusu o acımasız ve çaresiz özlem duygusuyla karışıveriyor bir anda ve ağlıyorum.

Hiç yapmam dediğim şeyleri yaptım seninle ben. Sen benden yeni bir ben çıkardın. Benim içimde sana ait olan, ta yaratılırken senin için yaratılmış olan o adamı çıkardın. Hem senin sahibin, hem sana ait bir adam var ettin aşkınla…

Şarkılar eksik, şiirler eksik, bilinen bilinmeyen bütün aşk hikâyeleri eksik, sözler kifayetsiz, kelimeler yetersiz; sana gelince; sana dair duyguları anlatmaya gelip dayanınca iş; hep eksik her şey… Sensin tamamlayan her şeyi, bütünleyen; huzura kavuşturan beni… Sensin sen, “o” sensin… "o" sensin...

Sözün bittiği yerdeyim sevgilim,

Aşkın bana değdi değeli, ben sözün bittiği yerdeyim…

Ne söylesem az kalacak, sana nasıl aşık olduğumu anlatmak için…

Belki anlarsan beni bir tek sen anlarsın; onu da bilirim… 

 
Toplam blog
: 160
: 2717
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Öykü Şiir Deneme ..