Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın başka yüzü

Aşkın başka yüzü
 

"RESİM:ALINTI"


Niye bu ısrarın

Yaz aşkıydı yaşandı bitti

Ya da dur bakayım

Ne diyelim adına

Hah, buldum

Seviyeli bir birliktelikti

Rüzgâr misali esti geçti

Sen yoluna ben de

Bakma öyle gözlerime

Hüzün yükleyip de bakışlarına

Eğme boynunu acı çekiyormuş gibi

Rol yapmayı bırak

Neredeyse inanacağım sevdiğine

Gerçekten sevdiğine beni

Hadi git artık

Ben çoktan unuttum geçip giden yazı

Mevsim sonbahar şimdi

Sen de öyle yap unut gitsin

Hadi, hadi artık git

Dur, dur bir dakika

Sahi senin adın neydi?


15.01.2010

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..