Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '08

 
Kategori
Deneme
 

Aşkın celladı

Aşkın celladı
 

yok


Savunmadaydım gücümün yettiğince…Ve sonunda gardım düştü. Yaşamak için savaşmalıyım. Kusura bakmayın hayallerim, kılıçları çekmek zorundayım artık.Yaşamak istiyorsam eğer gerçekten her şeye rağmen, sana rağmen…

Senden sonra kıymet verebileceğim bir şeyleri hala bulabiliyorsam….Sen kainattaki tüm oksijeni bitirmişken ve ben hala nefes alabileceğimi hisseder gibiyken…Artık sana karşı savunmada kalmaktan vazgeçiyorum. Ve çekiyorum kılıçlarımı içimdeki senin celladı olma yolunda, var gücümle savaşmaya karar veriyorum…

Gideceğim buralardan senin benden gitmen için. Hayat tohumlarını içimde tekrar yeşertmek için… Aşkın celladı olacağım tüm nihilistliğimle. Sana yakın olup da sana ulaşamamanın diyetini senden uzaklaşıp bir ömür boyu yüzünü görmeyerek ödeyeceğim tüm cesaretimle…

Sen benim cezamı hayalini belleğime nakşederek kestin… Şimdi ben bu cezanın müebbetini bir başıma yaşayacağım senden uzakta. Kılıçlarımı çekiyorum ve senle savaşmaya gidiyorum senden uzağa…

 
Toplam blog
: 7
: 1164
Kayıt tarihi
: 22.02.08
 
 

1981 Sivas doğumluyum. Erciyes Üniversitesi mezunuyum. Kamu personeli olarak göev yapmaktayım. ..