Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın deli hali

Aşkın deli hali
 

J.W.Godward


Ağlamak gelir ya bazen içinden, sebepli sebepsiz

Yüreğindeki alev, gözyaşlarından çıkar

Öyle seviyorum seni

Koşarsın koşarsın, nefes nefese kalırsın

Kalbin çarpar son sürat

Öyle seviyorum seni

Korkarsın, çok korkarsın yüreğin ağzına gelir

Soluğun kesilir

Öyle seviyorum seni

Nedenli belki de nedensiz için mutlulukla dolar

Sevince boğulursun

Öyle seviyorum seni

Gülersin, gözlerinden yaşlar gelir gülmekten

Öyle seviyorum seni

Hayat gibi, yaşamak gibi

Peki...

Benim sevdiğim gibi, sende seviyor musun beni

Bilmem

İster sev, ister sevme

Kendi bildiğin gibi

Ben seviyorum ya seni

Deli gibi...

 
Toplam blog
: 78
: 874
Kayıt tarihi
: 03.10.08
 
 

Yaş olarak 35 dolaylarında, bir arkeoloğum. Çoğu zaman eksileri artılarından fazla da olsa mesleğ..