Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Askin gozune gozluk

Askin gozune gozluk
 

Google`dan aldim.


Bu kadar cok ask ve sevgi ile icice olan bir toplumda manzara hic de ic acici degil. Televizyon dizilerinin isimlerine bakiyorum. Dizilerin  Iceriklerini bilmedigim icin basliklarina gore degerlendiriyorum.

Ask ve ceza, ask bir hayal, ask-I memnu, bir cocuk sevdim, canan, dudaktan kalbe, ezel, kalbim seni secti,  leyla ile mecnun, yer gok ask, bunlar televizyon dizilerinin ismi,  dizi yapimclari bu isimleri tercih ettiklerine gore demek ki iceriginde ask ve sevgi var. Hergun dinledigimiz Turk sanat muzigi, pop muzigi ve arabesk muziginin tamamina yakininda gecen  ask ve sevgi sozcukleri sarkilarin dinlenmesine vesile oluyor. Yani ask ve sevgi konusu her zaman alicisi hazir bir potansiyel, sedece bunu islemek gerekiyor.

Aska ve sevgiye bu kadar itibar eden bir toplumda nasil oluyor da siddet sokaklara tasiyor. Mahkeme koridorlari bosanan ciftlerle, ask cinayetleri ile polis raporlari karisinini doven, bicaklayan vakalarla dolup tasiyor.

Ortada garip bir durum var ask ve sevgi bu topluma yaramiyor.

Ask karin doyursaydi lokantalarda yemek listelerinin arasinda yeri olurdu.

Ask isi gucu olmayanin sarilacagi sarmasik dali, sarmasigin kurumamasi icin surekli sulamak gerekiyor.

 

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...