Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Aşkın Her Hali

Aşkın Her Hali
 

Her kişinin aklında veya kalbinde sevdiği biri vardır. Ayrılsanız da aklınızda o vardır her zaman için. Gezdiğiniz yerlerde, yaşadığınız kentte hatta telefonda. Bu insana biraz acı verir. Seversin ama hiçbir şey yapamazsın. Bir engel vardır mutlaka. O engeli aşmak istersin lakin başka engele takılırsın. Sevdiğinize kavuşmak için ya tüm engelleri aşacaksınız tüm zorlukların üstesinden geleceksin, ya da tüm ömür boyu bu acıya razı kalacaksın.

Ben de acı çekmeyi seçtim. Engelleri aşamayacağımı anlayıp acı çekmeyi tercih ettim. Acı çekmek bazı insanların yüreğini kaldırmaz ama zaman geeçtikçe o acıya dayanıyorsun.

Sevdiğin kişi her zaman aklında, unutmaya çalışırsın unutamazsın. Tüm yaşanmışlar kalır geriye. Üzülmesin diye karşısına çıkmamaya çalışırsın. Ama onun gezdiğin yerlere gidersin. Bir defa karışısına çıktım. O zaman da zor durumdaydı, halini hiç iyi görmediğim için çıktım. Onun karşısına çıkmam ilk ve sondu zaten.  Amacım ona doğru yolu göstermekti.

Bu hayatta kaderinde, alnında ne yazıyorsa onu yaşarsın. Biz de kaderimize boyun eğdik. Ve yolumuza devam ediyoruz.

SAYGILARIMLA...

YALAN DÜNYA

 

 
Toplam blog
: 7
: 164
Kayıt tarihi
: 06.01.18
 
 

Bir ben var benim içimde, sevip te kavuşamamanın, yüzleşemenin o acımasız duygusu ..