Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşkın İçinde Aşk var

Aşkın İçinde Aşk var
 

2007


Trafik canavarları mesaisine başlamadan önce! Çoluk çocuk döküldük yine yollara beraberce. Güneş; sabah erkenden gülümseyen yüzüyle, soğuk bir şubat sabahı içimizi ısıttı. Sol elim saat 10 yönünde, direksiyonun üzerinde, aşkımın sol eli ise kaybolmuş! Sağ elimin, avuçları içinde. Çocuklar, arka koltukta, düldülün sıcacık böğründe, hafiften şekerlemece de.

Söz - Müzik: Yıldız Tilbe den geliyor;
"Sanki bizi bize anlatıyor! Görmüş gibilerden."

Kalbimi saklayamam ki senden böyle deli gibi severken
O kapıdan çıkışın gülüşünle seviyorum seni deyişinle
Nasıl iflah olurum ben

Bir daha sevemem asla derken yüreğimi aşktan çekmişken
Kelimeler seninle büyülerken nasıl sevmem seni söyle
Sen güneş gibi doğarken

2)Aşkın içinde aşk var kalbimin içinde sen
Aşka aşktan başka yol mu var kollarındayken
Ey masallardan gelen her hali benim padişahım
Ben sana yaratıldım senin için seninle
Canım canım canım

Yıldız Tilbe’nin bu güzel şarkısı ile giderken

<ı>Bu kısacık ömürde
<ı>Aşkımızı pusula
<ı>Sevgimizi yol seçtik.
<ı>"Çabuk olalım aşkım"
<ı>Daha gidecek
<ı>Çok yolumuz var!

<ı>

<ı>Diyerekten...
Dinlemeye ve yola devam…

Karşılıklı aşk bir destandır aşkla mevsim hep ilkbahardır
Hiçbir şey aynı değil ne zamandır
Leyla’dan mecnundan beri hayat aşkı yaşamaktır

Bu yaşıma gelene kadar öyle öyle günler geçirdim nerelerde
Herşey tadında güzelmiş birde senin gibi birisiyle
Tanışmak varmış kaderde

3)Aşkın içinde aşk var kalbimin içinde sen
Aşka aşktan başka yol mu var kollarındayken
Ey masallardan gelen her hali benim padişahım
Ben sana yaratıldım senin için seninle
Aşkın içinde Aşk var...

Sonraki fasıl!

Amaaaann Amaaaann ahh ahh e-he e-he e-he he he
Şimdiki aşklar yalan olmuş ben yine sana âşık
Bendeki şansın talihi sensin başkasına kalmadı yazık!
Ahh ahh e-he e-he e-he he!

<ı>Ben öyle zenginim ki akıl edene…
<ı>Belki bir gün fenalık gelecek bu bedene!

<ı>

<ı>Ha, Kızılay olmuş
<ı>Ha, <ı>Memorial
<ı>Ne fark eder!
<ı>Çare var mı ölüp gidene.

<ı>

<ı>Zaman nice mücevherlerden daha kıymetli olur
<ı>Bir soluk, bir soluk daha almak, yaşamak için!

<ı>

<ı>Eşin yanı başında beklerken seni!
<ı>Anlarsın kıymetini…
<ı>Yanma sakın boşuna,
Vakti zamanında;
<ı>Tutmadığın için
onun elini!

Not: Bu yazı; beklentilerin dışında olduğu için çok özür dilerim. Sevgili Yıldız Tilbe’nin bu güzel şarkısını vesile ederek! Sevgili eşim ile dünden bu güne, sürdürdüğümüz hayat yolculuğunda; arkamda hep onun desteğini ve yanımda hep onun sevgisini hissettiğim için buradan kendisine teşekkür ediyorum.

Kendisi benim için dünyada en iyi yol arkadaşım, dünyada en iyi balıkçı arkadaşım! Çocuklarımın annesi, sahip olduğum en değerli hayat arkadaşımdır...

Sevgili dostlar, Hadi bırakalım içinden çıkılması zor dünya meselelerini, biraz eşimize, biraz kendimize, biraz çevremize, birazda sevdiklerimize zaman harcayalım. Herkes kendi işinin en iyisini yapsın ki, ortaya çıkan sanat, zanaat ve eserler ile mutlu olalım. Hepiniz sevgi ve sağlıcakla kalın sevgili dostlar.



 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..