Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın Kendisiyken

Aşkın Kendisiyken
 

Sonsuzluğa  bakan  kederli  gözlerinde

Ayrılığın yıllanmış hüzünleri var

Nice yüzyıllardır  ruhun  hep yarım hep eksik

Sen bendin, bende sen

Oyun bu ya...

Aradık birbirimizi  kainatın en ücra köşelerinde

Sevdik, sevildik  delicesine

Sen hancı oldun ben yolcu…

Ben seven  sen sevilen

Ne olmuştuk en son  

Hatıralar  an kadar yakın,  sonsuzluk kadar uzaktı.

Kaybettik birbirimizi, 

Alemde kendimizi seyre dalmışken

Sonra  hatırladık  acılar içinde

Kaybettiğimizi....

Tamamlanmayı diledin

Sen bildikçe, ben de bildim

Sen sevdikçe ben de sevdim

Sen istedikçe ben de istedim

Her son da başlangıcı birlikte yaşadık

Sona ermek başlamaktı

Başlamak ayrılıktı.

Zamansızlıkta ve her şeyi her yerde yaşarken

Bütün gözlerden sana baktım...

Çılgıncasına sonlara koştum, kavuşmak için..

Sonra yine  başlangıçlara  vardım

Seni, beni, kendimi  ve her şeyi  yaşamak için

 

Neydi bu... Kavuşmalar...ayrılıklar...

Senin içindi...

 

Hepsi senin içindi...

 

Tek bir yer yoktu senin olmadığın..

Tek bir an yoktu senin bulunmadığın...

 

Sevgili 

 

Hepsi senin, canımın canı içindi

Ayrılık hiç olmadı

 

 

 

 

 

Dinle sevgili;

Seni

Kalbimin derinlerindeki  saraya koysam

Bütün geceleri ve gündüzleri kolye gibi

Zaman üzerine dizsem

Seyretsek  alemleri..seni beni...aşkımızı

Anlatsam sana bizi...nedeni

 

Dinle...

Kainat senin için yaratıldı

Bütün yıldızlar sen seyredesin diye yerlerinde

Kuşların hepsi sen dinleyesin diye ötüyor

Güneş seni uyandırmak için doğuyor

Yaradılmış her şeyi, sana olan sevgim yerli yerinde tutuyor

 

Ben, kendimi sende yaşamak için varım

Bileceksin....

 

Hiç ayrılmadığımızı

Söz verdiğimiz gibi...sonsuzlukta..zamanın olmadığı  an'da

Hiç ayrılmadığımız yerde

Bütün bu  ilahi  tiyatroyu seyrettiğimiz  yerde

 

Biz

 

Hep birlikte

Aşkın kendisindeyken

Aşk olmuşken...

 

Nilgün Nart 

http://www.dailymotion.com/video/xdkk2o_aykyn-kendisiyken_creation

 

 

 
Toplam blog
: 39
: 639
Kayıt tarihi
: 13.12.10
 
 

Öncelikle Dünya gezegeninde yaşayan bir insan olarak ve toplum içinde yazar- sanatçı  kimliğimden..