Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın saati

Aşkın saati
 

Saat yine 12 yi geçiyordu,
Gözlerim puslanıyordu,
Sensizlik tüm ruhuma nüksediyordu,
Ağlıyordum,
Her yeni bir güne gidişinin izlerini taşıyordum,
Ah hatıralar,
O seni ilk görüşüm,
O seni ilk öpüşüm,
Dudaklarımda sıcaklığın duruyor hala,
Ellerinin soğukluğunu hissedebiliyorum,
Şimdi yine geldi aşkın saati,
Saat 12:00 üstad yine çalıyor halbuki,
Gazetelerin son baskısı gibi kokuyor ev,
Uyuyamıyorum geceleri,
Hatıralar içime işliyor,
Umutsuzluğum beni tüketiyor,
Seni unutamıyorum,
Senli saatlerim sensizliğime seslenir gibi,
Sanki beni çağırıyor,
Özlüyorum seni,
Sensizliğime sarılıp uyuyorum,
Ve ard arda gelen sensizliğin yorgunluğuna boynumu büküyorum.
 
Toplam blog
: 40
: 729
Kayıt tarihi
: 02.12.11
 
 

İçten, samimiyet abidesi, dobra, pratik fikirli :) ..