Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Aşkın tarifi olmaz!

Aşkın tarifi olmaz!
 

Kendimi böyle hissettiğim anlar olur.


Gene bir hüzün çöktü içime.
Tarif etmek mi?

Gece uykunun en tatlı yerindeyken sen, çaktırmadan basan sis gibiyim.

Sabah kalktığında hala akşamdır.

Bakarsın pencereden uzaklara, tek gördüğün sistir.

Amaaaa...

Karşında dururum aslında.

Ve gözlerinle göremezsin beni.

Çünkü uzaklarda arıyorsun sevgiyi.

Güneşte arıyorsun örneğin.

Hep güneşimi ister yeryüzü?

Şiirler hep güneşle mi hayat bulur?

Pekiiii?

Hiç mi yalnız kalmak istemez martılar?

Hiç mi oruç tutmaz bitkiler?

Ve bu düşünceler geçerken aklımdan,

Sessizce indim yeryüzüne.

Okşadım tenini, sana hissettirmeden.

Yattım yanına sıcaklığımla.

Çektim nefesini içime,

Senden izinsizce, çocuklar gibi.

İşte yine güneş doğuyor!

Amansız bir savaş daha başlayacak.

Gitmek istemiyorum yanından.

Uyan hadi! Bak bana ne olur!

İçine çek benden olan herşeyi.

Hücrelerinde sakla, bırakma beni.

Savaş yeni başlıyor daha.

Seni aldatırken güneş, her gün yeniden batıyor,

Ve sen ölürken, her gün yeniden doğuyor.

Öldürüyor bu seni, görmüyor musun?

Bir kalkanım var benim.

Taa ki her zerremi yakana kadar güneş,

Doğmayacak senin üstüne!

Dokunmayacak tenine!

Aydınlık sandığın yollarda yürümeyeceksin onunla!

Uzaklara bakma artık!

Yürüdüğün yollarda ben varım.

Sadece kapa gözlerini ve öyle git!

Yolunu bulman için görmen gerekmiyor artık anlamıyor musun?

Kollarını aç! Yat yere!

Meltem gibi esmek istiyorum üstüne,

Kurumuş yaprakları bedeninden ayırmadan okşar misali,

Sıcacık bir rüzgarla geliyorum yanına.

Bir yanım güneşle savaşıyor;

Fazla zamanım yok biliyorum.

Seni kaybedecem yine

Buldum derken, kaybetmek...

Sevmek, tarif mi edilir ki? 

Aşkın zamanı mı olur?

Aşk : ?

Sen hiç ağladığında yer yüzünü sele boğdun mu?

Kızdığında yıldırımlar yağdırdın mı güneşe inat?

Sen hiç kandırıldığında buz gibi soğuttun mu dünyayı?

Ve bütün pisliklere rağmen bembeyaz bir örtü çekebildin mi herşeyin üstüne?

Ya da sen geçmişine dolu yağdırdın mı hiç?

Ve seni sıfırın altında yakan güneş oldu mu?

İşte, gene akşam oldu.

Senin yanına inme vakti bu.

Uyumadın mı daha? Kapa gözlerini!

İçine çektiğin nefes olmaya,

Seni yaşamaya, sen olmaya,

Bir olup meydan okumaya geliyorum.

Sıcaklığınla ısınmak istiyorum.

Ben sensiz sıfırın altında yanıyorum.

Ve tutmazsan elimden gökyüzüne geri dönüyorum.

Hoşça kal.

 
Toplam blog
: 12
: 546
Kayıt tarihi
: 14.04.09
 
 

Kim olduğumu bilmiyorum. ..